Питання до державних іспитів

Питання для підготовки до державних іспитів

1. Визначте і обґрунтуйте основні завдання фізичного виховання дітей шкільного віку. 2.  Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення техніки низького старту. 3.  Визначте способи перешикування в шерензі.
4.оцінку класифікації рухливих ігор.

5. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для оволодіння технікою передачі баскетбольного м’яча двома руками від грудей.

 6. Визначте, які з наведених нижче прикладів є командами:
      «Стати один за одним». «Поверніться до мене обличчям».
      «Налі-во!» «Два кроки вперед-руш!»
      «Поверніться наліво». «Встаньте в коло».
7. Дайте оцінку основним методам навчання на заняттях з фізичного виховання.

8. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення техніки високого старту.

9. Складіть комплекс ранкової гімнастики і проаналізуйте послідовність виконання загальнорозвиваючих вправ.
10. Обґрунтуйте доцільність застосування практичного методу навчання на заняттях з фізичного виховання.

11. Розпишіть календар змагань з волейболу для шести команд за коловою системою.

12. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення перекиду вперед.
13. Визначте шляхи розвитку фізичних якостей. Відповідь обґрунтуйте.

14. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною стопи.

15. Підберіть рухливу гру для розвитку швидкості і опишіть методику проведення.
16. Визначте і дайте порівняльний аналіз засобам фізичного виховання.

17. Складіть комплекс загальнорозвиваючих вправ з малими м’ячами.

18. Обґрунтуйте поняття «попередня» та «виконавча» команди. Наведіть приклади.
19. Розпишіть календар змагань з футболу за коловою системою для семи команд.

20.Визначте, які фізичні якості розвивають вправи:
       - стійка на колінах – нахили назад;
       - лежачи на животі – прогнутися, руки за спину;
       - упор сидячи позаду, зігнувши руки. Згинання і розгинання рук в упорі позаду, прогнувши тулуб.

21. Складіть комплекс загальнорозвиваючих вправ у парах.
22. Проаналізуйте структуру секційного заняття.

23. Запропонуйте підготовчі і підвідні вправи для удосконалення акробатичної вправи «міст».

24. Розробіть комплекс загальнорозвиваючих вправ на гімнастичній лаві.
25. Визначте місце тренера під час вивчення опорного стрибка способом «ноги нарізно».

26. Підберіть підготовчі та підвідні вправи при вивченні нападаючого удару у волейболі.

27. Складіть комплекс акробатичних вправ для групи спортсменів.
28.Дайте аналіз методики підготовки і проведення рухливих ігор.

29. Запропонуйте комплекс загальнорозвиваючих вправ для формування правильної постави.


30. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення подвійного кроку в баскетболі.
31. Обґрунтуйте необхідність застосування народних і нетрадиційних засобів фізичного виховання.

32. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення техніки стрибка в довжину з розбігу.

33. Визначте вимоги щодо складання комплексів загальнорозвиваючих вправ.
34. Визначте місце тренера при вивченні лазінню по канату способом в «три прийоми».

35. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для закріплення техніки виконання штрафного кидка в баскетболі.

36. Складіть комплекс вправ на фітболах.
 37. Підберіть підвідні вправи для вивчення естафетного бігу.

38. Визначте методику навчання фізичним вправам дітей молодшого шкільного віку:
       - спочатку показ вправи, а потім пояснення;
       - демонстрація супроводжується поясненням;
       - спочатку вправа пояснюється, а потім демонструється.

  39. Розробіть фрагмент секційного заняття з теми: «Удосконалення техніки верхньої передачі волейбольного м’яча».
40. Складіть календар змагань за олімпійською системою для восьми команд.

41. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення стійки на голові.

42. Запропонуйте на секційне заняття підготовчі та підвідні вправи для вдосконалення техніки стрибка в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».
43.  Визначте засоби розвитку витривалості на заняттях фізичного виховання:
     - поступово збільшуючи тривалість фізичного навантаження;
     - динамічними вправами, які не викликають тривалого навантаження.

 44. Підберіть гру низької інтенсивності.

45. Визначте способи перешикування з однієї шеренги у дві.  Відповідь обґрунтуйте.
46. Складіть календар змагань за олімпійською системою для десяти команд.

 47. Визначте способи поворотів на місці. Відповідь обґрунтуйте.

 48. Підберіть підготовчі та підвідні вправи для вивчення бігу на короткі дистанції.
49. Визначте частину секційного заняття в якій дається найбільше фізичне навантаження. Відповідь обґрунтуйте.

 50. Підберіть підвідні та підготовчі вправи для вивчення верхньої подачі м’яча.

 51. Визначте, які фізичні якості розвивають такі вправи:
       - «міст»;
       - згинання і розгинання рук в упорі лежачи;
       - стрибки на довгій скакалці;
       - метання в горизонтальну ціль;
       - повільний біг до 1000 метрів.














Комментариев нет:

Отправить комментарий